Weekend prelungit – cum descoperi Moldova!

Urmează un weekend prelungit, atât în România, cât și în Moldova. Eu am decis deja ce fac în următoarele zile, dar m-am gândit că prietenii mei din Moldova nu au reușit să o facă.

Dacă v-ați gândit să recuperați orele de nesomn, să faceți curat, să învățați pentru examene – spor la lucru sau la dormit 😀 Ce vă recomand e să dedicați cel puțin o zi din cele 3 minunate zile care urmează ca să începeți cu succesul perioada de umblat cu soare leprin țară. M-am uitat prin interneturi și v-am ales evenimente la care să mergeți! Poftim, alegeți:

La Asconi, una din vinăriile mele preferate, de 1 mai se organizează o adevărată sărbătoare – cu vin, grătar și joc! În program – foarte multe activități faine, așa că e timpul să combinați o excursie cu niște hore! Hopșașa!

18157717_1112296425540889_4417872974844969256_n

Orheianca a pregătit un eveniment destinat copiilor, dar care sigur va fi interesant și pentru părinții micilor exploratori. Aveți ocazia să petreceți o zi la Orheiul Vechi,  să descoperiți animalele de la agropensiunea din zonă și să profitați la maxim de soarele din mai!

18118965_1344357212324988_7130768770128628964_n

Dacă ați citit despre cea mai epică călătorie pe care am avut-o vara trecută, v-ați gândit să ajungeți pe la Mănăstirea Țâpova, cel puțin așa cred eu. Multe se pot întâmpla în această excursie, depinde de norocul fiecăruia, dar sigur vă este garantată vizita la mănăstire și o încercare de Rope Jumping, asta dacă aveți curaj 🙂

17862382_1267084100012289_391555608314416648_n

Am văzut că mai mulți prieteni au dat interested la excursia de la Orheiul Vechi, Mănăstirea Curchi și Chateau Vartely, dar nu sunt sigură câți vor merge într-adevăr. Mâine aveți ocazi să descoperiți aceste 3 destinații turistice și eu zic să nu ratați o zi cu experiențe istorice, religioase și gastronomice 😀 Detalii despre eveniment

Un bike tour vă tentează? La București bicicletele demult au fost scoase de la hibernare, sper că și la Chișinău se practică același lucru cu instalarea temperaturilor primăvăratice. Un pic de sport, niște raze de soare care să vă mângâie obrajii și puțin vin nu strică niciodată, așa că Bike Tour-ul la Castel Mimi este pentru cei care îmbină utilul cu plăcutul. Detalii despre eveniment

Luna mai însemnă primele ieșiri la iarbă verde, iar tolănirea la soare implică și un picnic. Picnicul la fermă este un alt eveniment care mi-a atras atenția în facebook-ul moldav, așa că îl includ în această listă. Aveți ocazia să participați la un atelier de copt pâine, iar dacă tot vorbim despre plăceri și experiențe, cât de frumos e mirosuș de pâine proaspătă scoasă din cuptor? Detalii despre eveniment

Nu stați acasă, ieșiți prin țară, descoperiți și trăiți la maxim fiecare clipă care vă este dată pentru a trage aer în piept și a închide liniștit ochii la soare. Un weekend frumos vă doresc!

Leave a Reply

