Drumul Vinului – Off Road

Duminică am intrat acasă la 9 și ceva seara. Obosită, pe undeva nedormită, pe undeva flămândă, dar plină de emoții pozitive. De vineri, am tot umblat și cutreierat o parte din Moldova, o parte mai frumoasă, mai asfaltată și alta off road. Am luat-o pe dealuri, la propriu.

14424713_1166362986735647_1185914871457309023_o
Photo Credit: Сырбу Виктор

Această ultimă ediție a Drumului Vinului a fost una extremală, pentru că am avut parte de o călătorie total diferită – Off Road. Ca să vă explic, un Off Road presupune traversarea celor mai netraversabile drumuri cu mașini pregătite pentru noroi, râuri, stânci, gropi și alte minunății ale naturii, iar eu am avut ocazia să mă aflu într-o așa mașină pentru prima dată.

Drumul Vinului 2016 a fost organizat de Terra Valahia, cu scopul de a (re)descoperi o parte din vinăriile Moldovei. Evenimentul a fost deschis publicului larg care are în dotare transport off road, iar noi, bloggerii și instagramerii ne-am alăturat pentru a promova sectorul vinicol, dar și un altfel tip de odihnă, mai puțin cunoscut.

A fost o experiență minunată, eu personal, am avut parte de multă adrenalină, momente de neuitat și emoții pentru o săptămână înainte. Pe lângă traseul mai extremal, am dormit și în corturi, iar cutremurul din noaptea de vineri spre sâmbătă l-a simțit la distanța de un sac de dormit.

Trezitul în mijlocul naturii, muzica la chitară, rugul în care ne strângeam în fiecare seară au fost elementele nu mai puțin importante pentru o atmosferă de neuitat.

Astfel, m-am gândit că de Ziua Mondială a Turismului să vă îndemn să descoperiți locuri minunate din Moldova și de peste hotarele ei, dar și să încercați alte metode de a călători – cortul, off roadul și puțină sălbăticie te scot din zona de comfort, dar te încarcă cu un altfel de energie.

______

Eevnimentul a fost organizat de Terra Valahia cu suportul USAID Moldova, cu sustinerea TrophyTravel Moldova. Sponsor general Klassika Asigurari.

Leave a Reply

