Să-i dedici vinului o seară din vara ta

Cum am mai scris de multe ori, eu sunt o amatoare a vinului roşu. Dar acest lucru nu ar însemna că nu aş putea savura un pahar de Sauvignon rece. Mai ales într-o zi de vară!

Astfel, mi-am dat întâlnire cu 5 pahare de aşa licoare, rece şi deschisă la culoare. Începe poezia de aici 😀

Cum să ai o seară minunată?

  • Te îmbraci frumos pentru întâlnire. Zic de întâlnirea cu cele 5 pahare 🙂
  • În rezervi un loc la un eveniment #winefriendly
  • Guşti din bucatele alese cu grijă pentru fiecare vin
  • Asculţi atent ce-ţi spune sommelierul
  • Încerci puţin din vinul propus, închizi ochii, te laşi pe spate şi savurezi momentul: vin+soare de apus în ochi+muzică live

Joia trecută fix asta am făcut şi eu. Mi-am dedicat o seară întreagă vinului pe care mai puţin îl cunosc, oamenilor care au atât de mult să-ţi povestească şi senzaţiei de concediu peste hotare. Pentru că, nu ştiu cum vouă, dar serile petrecute la terasă îmi dau impresia unei călătorii în străinătate.

Leave a Reply

