Merg să descopăr ce nu am mai descoperit prin Moldova!

Timpul de afară aşa şi mă (ne) cheamă să ieşim, să ne plimbăm, să călătorim, măcar prin Moldova. Aşa că, fără gânduri multe mi-am planificat pentru săptămâna viitoare să mai merg prin ţară. Cum mi-am planificat? Mai mult ne-a planificat programul Orheianca, mie mi-a rămas numai să accept invitaţia 😀

Evenimentul de descoperire a Moldovei va fi în perioada 11-15 mai, aşa că o să am ce scrie, o să am ce povesti. Plus, ediţia aceasta e una mai specială, e un instameet de promovare online a ţării ca destinaţie turistică, adică pe blog, facebook, dar mai ales pe instagram. Aşa că pe facebook puteţi să mă urmăriţi aici, pe instagram vedeţi ce postez aici, iar pe blog revin mai târziu cu articole.

13184831_10154202851198928_1253645789_o

 

Ce o să facem? O să mergem la vinării: Asconi – vinăria la care am fost de cele mai multe ori :D, Mimi – vinăria şi castelul pe care vreau de foarte mult timp să o vizitez, aşa că am aşteptări mari (vinul meu preferat, apropo, e de la Mimi), Cricova – cea mai cunoscută vinărie din Moldova, la care încă nu am ajuns nici o dată şi Mileştii Mici – vinăria din Moldova cu recorduri mondiale. O să degustăm vin, o să ne plimbăm prin Orhei şi prin Chişinău! O să postăm poze, o să scriem despre emoţii şi o să filmăm. Sounds like fun! Abia aştept!

Stay tunned!

Articol scris în cadrul Instameet-ului #DescoperaMoldova (11-15 mai 2016), organizat de către Asociația Națională pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM), cu suportul partenerilor strategici: Proiectul de Competitivitate al USAID Moldova și Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV), cu susținerea partenerilor: Aria Hotel, Eco Resort Butuceni, ASCONI Winery, Castel Mimi, Cricova și Mileștii Mici, găzduit de către Orheianca.eu.

Leave a Reply

