Ce aplicație mă ajută să nu mă rătăcesc printr-un oraș nou!

De-a lungul experiențelor mele de călătorii, îmi place mult să adun momente, dar și să ajung acasă cu o mulțime de chestii care să-mi amintească de călătorii – bilete de la metro (nefolosite :D), bilete de la intrări la diverse atracții turistice, magnete (daaa :D), postcarduri și mai ales hărți. Hărți din alea pe care le desfaci în mijlocul drumului ca să înțelegi în ce parte a orașului rătăcești. Și chiar dacă sunt o persoană practică, mai ales în călătorii, mie îmi place să aduc acasă hărți folosite, cu diverse însemnări, sau chiar hărți curate și nedesfăcute. Am superstiția că dacă le am undeva păstrate, drumul o să mă ducă încă o dată pe acolo.

11069268_633008276843656_1665441528_o
Cu harta în mână prin Praga. Pe vreo jumate din poze aveam harta aceasta lângă mine :))

Revenind la momentul practic, în ultima călătorie „mare”, adică la Paris, m-am bazat doar pe o aplicație mobilă, chiar dacă în geantă aveam vreo 3 hărți pentru momentul când telefonul se va descărca 🙂 Ceea ce nu prea s-a întâmplat.

Aplicația de care mă folosesc, fie peste hotare, fie și acasă în Chișinău este CityMaps2Go. De ce? Explic!

Avantajul cel mai mare este că aplicația lucrează offline!!! How cool is that? Ai harta, ai acces la orice stradă, la orice casă din orașul necunoscut și nu te temi că dacă nu mai ai acces la wifi rămâi blocată undeva pe Monmartre. Vă arată unde sunteți și vă puteți astfel orienta cum să ajungeți la următoarea atracție.

Aplicația are stocate mii de hărți a celor mai renumite capitale, dar și a orășelelor mai mici. Îți descarci harta, pentru că pe principiul dat lucrează aplicația: download the map – use it, și nu ai probleme.

Harta prezintă locurile de care ați putea avea nevoie într-o călătorie: atracții, localuri, hotele, spitale și altele. Apăsând pe simbolul locului necesar, puteți vedea și o descriere a acestuia – prezentare, orele de lucru, părerile celorlați turiști, atracții din apropiere. Mega util!

Безымянный

De asemenea, puteți să vă salvați unele locuri de care o să aveți nevoie. Nu trebuie să faceți planificarea de acasă, să vă scrieți în carnet ce locuri să vizitați, pe ce stradă se află, când e închis. Salvați locurile, iar ele apar cu steluțe pe hartă. Follow the stars, cum s-ar spune!

Dați căutare de străzi, localuri, monumente sau în general o categorie – hotele și vă apar toate pe hartă.

În general, eu folosesc aplicația și în Chișinău, pentru că nu cunoști uneori unde se află un local/stradă de care nu ai mai auzit!

Sper că recomandarea mea să vă fie utilă în viitoarea călătorie și aștept să aflu voi de care aplicații vă folosiți!

One thought on “Ce aplicație mă ajută să nu mă rătăcesc printr-un oraș nou!

Leave a Reply

