Cum arată o secundă din ziua ta?

Eu sunt o persoană care ține mult la vizualizare, imagini, culori, f12669804_10208303790137537_878620972_oorme, etc. de aceea când am văzut un video a unui blogger român pe care-l urmăresc pe facebook, cum el și-a filmat 1 secundă în fiecare zi a anului 2015 și a postat acest material pe 31 decembrie, m-am gândit că ar fi foarte frumos să fac și eu acest lucru în noul an care vine.

A trecut o lună, a trecut ianuarie și credeți că am reușit să filmez în fiecare zi a lunii câte o secundă măcar? Da, am reușit! Mi-am setat aplicația să-mi afișeze notificări ca să nu uit, mă trezeam dimineața cu gândul la acest video și am reușit să filmez câte ceva în fiecare zi.

Puteți vedea mai jos video-ul meu pentru 31 de zile ale lui ianuarie:

Aplicația se numește 1SecondEveryDay și compilează cadrele zilnice într-un video. Ideea de a crea o astfel de aplicație i-a venit lui Cesar Kuriyama, care și-a filmat fiecare zi timp de un an și video-ul final l-a inspirat să creeze o posibilitate de filmare/editare/compilare accesibilă pentru toți cei cu un smarphone în buzunar. Aplicație este foarte ușor de utilizat, așa că vă îndemn să o încercați măcar o dată, dacă vă place idee.

Care e scopul unei astfel de activități zilnice? Cred că fiecare poate să identifice motive pentru care ar dori să filmeze ceva zilnic, ale mele sunt:

  • să-mi reamintesc de unele momente uitate
  • să văd cât de interesantă îmi este viața
  • și să mi-o schimb dacă mi se pare plictisioare, gândindu-mă ce aș vrea să fac astăzi ca și eu să mă simt bine și video-ul să fie unul fain 🙂

Cesar a vorbit și la TED despre experiența sa și despre aplicația creată.

Dacă vi se pare ceva fun de făcut în fiecare și la sfârșitul anului ați dori să vedeți ce lucruri frumoase vi s-au întâmplat, chiar vă îndemn să încercați aplicația sau să-mi spune-ți ce părere aveți dacă deja ați utilizat-o!

Do anything, but let it produce joy. ― Walt Whitman

3 thoughts on “Cum arată o secundă din ziua ta?

Leave a Reply

