Cu drag și dor (deja) de IA MANIA!

Eu sunt fană a festivalurilor de tot felul. Mie îmi place atmosfera de la festival, imi plac oamenii care devin pentru o zi sau două – mai frumoși, mai culți, mai deschiși, mai diferiți. Ador!

IA MANIA e unul dintre cele mai deosebite evenimente de la noi, unul dintre cele mai Klumea organizate festivaluri, unul dintre cele cu scopuri nobile. Festivalul își propune an de an, vara aceasta pentru a treia oară, să promoveze tradiția, portul, autenticul moldovenesc, să aducă Moldova pe harta țărilor cu o atracție istorică și culturală nemaipomenită. Nu știu dacă le reușește să aducă foarte mulți turiști în Moldova, dar cu siguranță, aduce Moldova mai aproape de noi, de moldoveni.

Copii gustoși la #iamania2015 #iamania #localsmd

A post shared by Maria (@chiparus) on

Organizat în satul Holercani, la 40 de minute de capitală, festivalul IA MANIA este un prilej frumos de a scăpa de oraș și de a te liniști în mijlocul universului – în mijlocul naturii, a istoriei și culturii. Am reușit să ajung anul acesta pentru prima dată la festival și m-am îndrăgostit.

– Au fost un șir de activități, un spațiu destul de mare pentru cei mici, locuri unde să stai așezat și pământ pe care să-l desfaci în horă.

– Mâncarea adusă nu de organizatori, dar de oameni simpli care și-au dorit să ne hrănească, a fost diversă, atât ca bucate, cât și ca preț.

– Târgul de ii și meșteșugării a fost impresionant. Pur și simplu, îți fugeau ochii peste toate mesele.

– Mi-a plăcut mult de tot Podul de flori, un spațiu special amenajat pentru discuții, povești și zâmbete. Au fost invitați creatorii brandurilor: Urzeală (ro), Mândra Chic (ro), Casa Cristea și mulți alții. S-a vorbit despre tradiție, despre business, despre frumos. Fetele din România au fost extrem de bucuroase să ajungă pentru prima dată peste Prut, au fost foarte deschise și pozitive. Doamna Cristea e îndrăgostită de ceea ce face, că te molipsește și pe tine. A fost minunat să stai să le asculți.

– Toată ziua joc și foc pe scenă. Seara concert și dansuri.

Știu oamenii care s-au plictisit. Eu nu am reușit să o fac. Nu am reușit măcar să fac tot ce mi-aș fi dorit. Un festival extrem de frumos și minunat organizat. Fetele alea două de la Klumea sunt bravo pentru ceea ce reușesc să organizeze. Eu am plecat foarte mulțumită și îndrăgostită de festival. Abia-l aștept pe următorul 🙂

Hai să dăm mână cu mână… #iamania #iamania2015 #hora #localsmd #klumea #descoperamoldova

A post shared by Maria (@chiparus) on

Leave a Reply

