Feminitatea, point-to-point

Eu am început să mă pregătesc pentru vară: îmi fac planuri de vacanțe, planific timpul liber pe care sper să-l am, fac lista de cărți de citit, locuri de vizitat, oameni de întâlnit… Aștept vara precum nu aștept nimic întregul an. Eu ador vara, ador soarele și căldur, de aceea timpul de afară este departe de a-mi fi pe plac. Plus la toate, mă gândesc la rochii, cercei colorați și brățări mari – lucrurile mici care fac diferența și care au o importanță deosebită pentru fete și femei.

Astfel, cu gândul la vară și soare, am fost weekend-ul trecut la un Atelier de feminitate la care am făcut brățări handmade, din lemn, prin tehnica point-to-point, practică de ornamentare care folosește punctele mici și mari pentru decorarea diverselor lucruri: accesorii, portmonee, vase ș.a.m.d. O minunăție – dacă ai răbdare și dai dovadă de străduință.

Pentru mine a fost o primă experință și una unică: Mihaela, artista care ne-a instruit a fost foarte răbdătoare și ne-a explicat foarte clar cum se face și ce rezultă în final, organizatoarele au desfășurat totul minunat, fetele participante au fost foarte pozitive și primăvăratice, creând o atmosferă plăcută pentru o dimineață de sâmbătă, iar partenerii evenimentului ne-au bucurat la sfârșit cu mici cadouri delicioase și utile.

În final, am ieșit de la atelier cu o mulțime de emoții frumoase, cu o brățară creată chiar de mine și cu o dorință de a mai participa la următoarele ateliere organizate! Vă anunț pe pagina de facebook despre umrătoarele ateliere!

#chiperaria #atelierdefeminitate #wood #ethno #handmade

A post shared by Maria (@chiparus) on

Leave a Reply

