Cărțile bune au adunat cititorii la Iași

Weekend-ul meu trecut a început foarte frumos: cu o călătorie în România și multe cărți. Cărțile prezentate în cadrul târgului Librex 2015 a adunat 13 bloggeri la Iași. 13 bloggeri, vineri 13 la cel mai mare târg de carte din România – un eveniment pentru cei mai puțin superstițioși, pentru cititorii care nu sunt slabi de inimă şi pot face faţă reducerilor grandioase!

     Această vizită a fost organizată la invitația departamentului de marketing de la Palas Mall, care ne-a chemat să citim și să ne pierdem printre miile de cărți. Atâteau au fost – mii de cărți, de la peste 150 de edituri românești și din străinătate, printre care am dat și de editura Epigraf și Știința, de la noi. La târgul de carte au fost prezente și diverse companii de papetărie, jocuri, muzică, reprezentanți de la galerii de arte și fundații culturale, care au atras vizitatorul prin produse foarte diversificate și prețuri avantajoase. Reducerile au variat de la o editură la alta, iar prețul cărților a început de la 1 ron 🙂

     Agenda culturală a inclus o mulțime de evenimente: ateliere, lecturi publice, lasări de carte, întâlniri artistice, concursuri și multe altele. Vizitatorul-cititor cu siguranță nu s-a plictisit și nu a plecat acasă cu mâna goală. Era imposibil. Nu știu dacă îmi permiteam să plec acasă fără să-mi cumpăr o carte, chiar dacă nu am venit cu o listă de cumpărături 😀 Mi-am promis de acasă să fiu cumpătată, așa că mi-am luat numai 2 cărți, în engleză și mi-am ales una cadou din partea Palas – Istanbul de Pamuk.

IMG_1082

În plus la toate activitățile legate de carte și lectură, am și vizitat Palas-ul pentru prima dată, un adevărat orășel comercial în care găsești de toate și mai multe decât îți dorești 🙂

Dacă vreți să mergeți și voi la Palas, din Chişinău se organizează transport cu Almivo Tur în fiecare weekend!

Plecarea este la ora 8.00, din faţa hotelului Chişinău, iar returul e la ora 18.00-19.00.

Prețul este de 300 lei (tur/retur), iar persoanele care merg cu ei şi menţionează blogul meu, primesc şi un set de vouchere cu reduceri la peste 30 de magazine (de la 5% la 25%).

Dacă doriţi să mergeţi, îmi scrieţi pe chiper.maria1@gmail.com

One thought on “Cărțile bune au adunat cititorii la Iași

Leave a Reply

