PerfectStrangers pentru sărbători

     O parte foarte importantă din perioada sărbătorilor de iarnă, și în general a sărbătorilor, este momentul cu cadourile. E foarte frumos să primești cadouri și eu mereu sunt extrem de bucuroasă pentru orice mărunțiș, pentru că anume el ne face ziua mai frumoasă. Și îmi mai place să și fac cadouri persoanelor dragi, pentru că și eu le fac ziua un pic mai frumoasă și asta tot contează.

     De PerfectStrangers am aflat de la o prietenă, care e și mai entuziasmată de toată chestia asta cu scrisori, cadouri, împachetări și care m-a molipsit și pe mine. Așa că am intrat frumușel pe site, m-am înregistrat, mi-am făcut o scurtă descriere și am așteptat. Am așteptat proiectul să mă „cupleze” cu un necunoscut din lume. Mi-a venit pe mail mesaj că necunoscutul de fapt, e o necunoscută din State, Laurie. M-am apucat de pregătit pachetul cu daruri din Moldova, așa că am cumpărat niște cărți poștale, ciocolate de la bucuria și alte dulciuri, magnețel, o jucărie pentru brad și am reușit să fac și o brățară pentru o necunoscută.

     Așa cum ea nu a făcut o descriere foarte detaliată și cum eu nu-s prea originală la cadouri, astea au fost lucrurile incluse în pachet și plus o scrisoare cu urări de bine pentru anul nou. Am împachetat totul cum am știut mai bine, am aranjat în cutie și am plecat la poștă să o trimit. La poștă a trebuit să despachetez totul, pentru ca ei să vadă cu nu trimit bombe sau cuțite și să nu am pretenții că lipsește ceva dacă se întoarce pachetul.

Așa a arătat pachetul meu de bucurie!

      La rândul meu, am așteptat și eu să primesc ceva frumos. Am avut dubii că voi primi ceva și voi fi trasă de nas să nu-mi fie expediat nimic, însă nu e totul așa de rău cum pare! Ieri, înainte de Anul Nou, când încep să primești cadouri și urări, am primit și eu mult așteptatul pachet, tocmai din America 🙂 Eu am făcut o descriere cu tot ce mă caracterizează așa că și mi-a fost trimis totul după listă: ciocolată, păsări și o scoică de mare, plus cărți poștale, ciorăpei și o felicitare.

     Toate aceste inițiative sunt minunate și te încarcă cu emoții pozitive și te fac să vezi lumea mai aproape, să micșorezi distanța dintre continente și lumi total diferite și să întâlnești oameni de care nu poți da în altfel de circumstanțe.

      Așa un tip – nu împachetați fiecare cadou în hârtie aparte, sau fiți calmi cu poștărița și explicați-i că așa trebuie să fie și ea va înțelege. Și cei de la Poșta Moldovei au suflet :))
 Așa un fenomen interesant – pachetul meu a ajuns în 2 săptămâni, pachetul din America a ajuns în mai mult de o lună.

Ave Poșta Moldovei 🙂
Sărbători fericite!

2 thoughts on “PerfectStrangers pentru sărbători

    1. Înregistrarea la proiect e închisă pe moment, dar se va redeschide și va avea loc un nou tur de transmitere de cadouri anul viitor, așa că urmărește site-ul sau pe facebook pentru a vedea când poți să trimiți și tu ceva 🙂

      Like

Leave a Reply

