Generator: de ce să aplici?

logo_big_fb     Nu cred că la moment este vreo oportunitate mai frumoasă ca să cunoști niște specialiști din diverse domenii, decât Hackathon-ul Generator, care oferă posibilitatea de a cunoște adevărați titani ai business-ului, IT-ului și marketingului din Moldova.

      Vreau prin acest articol să vă prezint mentorii Generator-ului și să transmit mesajul lor de îndemn de participare la acest de proiect. Pe lângă șansa de a primi un sfat de la experți ai domeniilor menționate, de a crea un proiect care să-i ducă faima Moldovei peste hotarele ei și de a implementa ceva cu adevărat necesar în economia națională, aplicând la Generator, puteți cunoaște oameni noi, stabili relații de parteneriat și petrece timpul într-un mod util.

Mentorii Generator-ului sunt:

Roman Știrbu, Simpals
Olga Radu, Casa Imago (una din agențiile de publicitate care a acceptat provocarea de a ne invita acasă de Noaptea Agențiilor de Publicitate, eveniment mult așteptat de mine în anul care vine)
Anton Perkin, FusionWorks
Georgeta Mir, Georgette
Veronica Pentelei, Creme Brulee

Anatolie Golovco, GeoCoacher

     În ultimii ani am acumulat rezoluţia în domeniul sistemelor geo-informatice, dar aprofundarea întru-un domeniu întotdeauna reduce câmpul de vedere. Sunt sigur că împreună cu viziunea voastră largă si cunoştinţele mele focusate o să putem crea ceva valoros pentru impulsionarea relaţiilor cross-industriale.

Sergiu Nagailic, Bisonly

      Acest eveniment ca și orice alt eveniment de acest gen îți oferă foarte multe posibilități de dezvoltare. Premiul este o chestie simbolică. Lucrul în echipă cu persoane necunoscute, lucrul în situații de stres sub presiunea deadline-ului, cercetări, critica mentorilor, pivotarea ideii inițiale spre o nouă direcție, dezvoltarea unui model de business viabil, bugetarea și multe alte lucruri care se vor întâmpla în timpul celor 48 de ore – sunt situații din care ai putea învăța, participând la un astfel de eveniment.
     Majoritatea celor care participă nu-și dau seama de aceste aspecte, apreciind evenimentul cu un simplu concurs, o joacă. Oamenii devin mai buni într-o mulțime de domenii, fără să-și dea seama de acest lucru, de această oportunitate.
     Doar după o serie de astfel de proiecte, înțelegi cum funcționează o afacerea, ce este domeniul IT, cine este un partener de încredere, cum trebuie de comunicat cu colegii de echipă pentru a ajunge la un rezultat mai bun, cum e mai bine să deleghezi anumite sarcini, cum lucrează marketingul și ce rol îl ocupă într-un start-up. Acestea sunt o mică parte a tot ce înveți dintr-un astfel de eveniment.

Artur Gurău, Granat

     Orice eveniment de acest gen este un exercițiu util, pentru că participantul are posibilitatea să testeze idei, să colaboreze cu oameni interesanți și în final să beneficieze de un transfer de cunoștințe și experiență din partea celorlalte persoane care se implică în proiect.

Dumitru Slonovschi, Magenta Consulting 

      Eu cred că acest proiect este una din inițiativele care ne fac pe noi să contribuim direct la promovarea țării. Mult se vorbește, dar putin se face. Astfel de inițiative sunt binevenite, deoarece promovează ideile oamenilor de afaceri și a tinerilor specialiști. Acest proiect este o posibilitate de a implementa o idee de afacere cu suportul informațional și financiar necesar. Sunt curios să văd ideile pe care le aveți și să contribui la implementarea lor cu cunoștințele mele din domeniul marketingului. 

Teodor Turta, Eshop.md

      Aș recomanda la cât mai multe persoane, chiar absolut tuturor celor care au “fir” de antreprenor, sau care doresc să-și dezvolte abilitățile antreprenoriale, să participe la Hackaton-ul Generator. Acesta le oferă șansa de a primi ajutor, nu financiar – cum mulți ar considera ca fiind cel mai important, ci unul de ordin consultativ, strategic, cu îndrumări și sfaturi utile pentru a învăța din succesele și nereușitele altora. Va fi o experiența bună, care vă va ajuta sa începeți o mică afacere. E cunoscut faptul, că dacă-ți dorești o afacere mare, în primul rând trebuie s-o ai bine pusă pe roate pe cea mică.

Cristina Popa, expert în marketing și comunicare

– Pentru că se pot implica direct în soluționarea unor probleme
– Pentru că-și vor verifica aptitudinile prin concurență
– Pentru că vor primi know-how și vor beneficia de un transfer de experiență de la mentori
– Pentru că vor cunoaște lume interesantă
– Pentru că-si vor face relații utile pentru viitor

Adrian Digolean, Wine of Moldova

     Sectorul vinicol se reprofilează  prin apariția pe scenă a unei noi generații de vinificatori tineri școliți, entuziasmați, dornici de a schimba evoluția lucrurilor în altă direcție: orientare spre piețe noi, produse de calitate, microvinificare, instrumente si tehnici noi de promovare, etc.
      În primul rând aș îndemna acești tineri să se folosească de oportunitatea oferită de MIEPO, pentru a veni cu idei noi convertibile în aplicații utile digitale, care ar stimula consumul moderat al vinurilor de calitate, ar crește cultura de consum al vinului, ar cunoaște mai multe despre această băutură bahică.

    Dacă tot nu v-am convins să aplicați, aflați că premiile oferite de proiect sunt destul de generoase și motivante. Pe lângă experiența obținută în crearea și promovarea unei aplicații web, proiectele dezvoltate vor fi premiate în felul următor.
– Se vor oferi 4 premii a câte minim 40 000 lei pentru dezvoltarea și lansarea proiectelor.
– Proiectele lansate vor fi prezentate în cadrul expoziției World Expo Milano 2015.
– Se va oferi spațiu de lucru gratuit în perioada ianuarie – aprilie 2015, pentru definitivarea și implementarea proiectelor.
– Drepturile de autor și ideea finală aparțin persoanei care aplică, nu se va percepe nici un comision sau dobândă pentru lansarea ideii de business implementate.
– 2000 $ pentru promovarea celor 4 idei câștigătoare.
– Alte premii de la parteneri

* Pentru cei care nu vor fi desemnați câștigători, dar ajung în etapa 2 a concursului se va acorda:
– Spațiu gratuit de lucru, ianuarie – aprilie 2015
– Oportunitatea de a prezenta proiectele lansate la World Expo Milano 2015

Mai stați încă pe gânduri?

_________
Dacă consideri că Moldova trebuie promovată și ai vreo idee sau dorești să-ți aplici cunoștințele de IT, marketing, social media pentru a face mai vizibilă imaginea țării la nivel internațional, atunci Aplică până la 2 decembrie pe site-ul proiectului. Fie că aplici cu o idee sau ca un specialist (developer, marketolog, designer, fotograf, social media specialist) citește regulile şi condiţiile de participare și prinde curaj pentru o nouă provocare!
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s